Faceți căutări pe acest blog

joi, 1 mai 2008

REPORTER SPECIAL SAU LA CE SUNT BUNI PRIETENII

Am revenit, dar aste e doar un fel de a spune. Scriu pentru ca eu cred in prietenie, uneori mai mult decat in mine. Nu am aceeasi adresa de blogspot, nu stiu pe unde s-a pierdut domeniul meu, iar decizia de a rescrie nu are nimic de a face cu ce am facut in ultimele trei luni si nici cu ce voi face in urmatoarele doua. Dupa aceste urmatoare doua, o sa vreau sa scriu din nou. Altceva decat ceea ce sunt obligata sa produc acum.



Ioana este prietena mea. Sa spun ca cea mai buna? Si-o ia in cap si nu e stilul meu, asa ca ramanem doar la... prietena mea. Este un om in care cred, dar nu stiu daca mai mult decat crede ea in mine.

Este un om cu idealuri, cu multe ambitii, uneori incapatanata si cred ca printre putinii care imi spune corect in fata: Demento, azi esti total nebuna! S-o spuna si sa aiba dreptate!

Ioana nu este un blogger. Pardon, nu a fost. Este un ziarist foarte bun si cred ca un om de televiziune extraordinar.

Azi Ioana m-a sunat:

"Auzi, mi-am facut blog!"
"Tu, blog? De ce?"
"Stii, sambata incepe emisiunea, scrie si tu pe blogul tau, sa stie lumea!"
"Ioana, stii bine ca eu pana-n iunie nu mai am treaba cu blogurile!Nu mai am blog."
"Da, dar e important, sa stie lumea! Cat iti ia sa scrii?"
"Stii ca nu imi incalc principiile!"
" Bine, cum zici tu!"

Si iata-ma ca scriu, pentru ca eu cred ca ea isi doreste asta. Asadar, SAMBATA, LA ORA 20.05, LA ANTENA 3, EMISIUNEA REPORTER SPECIAL, REALIZATOR VLAD PETREANU, REPORTERI - IOANA PLUS ALTI TREI FOSTI COLEGI DE-AI MEI DE LA STIRI!
Stiu cum s-au facut o parte din reportaje si stiu cat de mult suflet s-a pus in ele. Chiar e de vazut, mai ales ca eu cred ca nu exista acum un astfel de produs pe piata.

Atunci cand crezi in prietenie, sa-ti refaci un blog nu mai inseamna nimic. Atunci cand prietenul face ceea ce isi doreste si ceea ce i se potriveste, lucrul in care crede, asta nu poate decat sa te faca sa mergi si tu inainte, pe drumul tau. Iar drumul tau, chiar presarat cu ambitii desarte, e mai usor de parcurs cand vezi ca el a reusit.

Prietenul e ala care sta langa tine si atunci cand pari ca nu mai esti tu si asteapta soarele de dupa furtuna!

Multumesc, Miss!

P.S. Nu stiu ce am facut cu cadoul de la tine www.oanadespa.com. O sa-l gasesc eu. Promit :)
P.S.2. Nu ma opresc. :)

6 comentarii:

Alexa spunea...

Aha, deci arunci la cos cadourile de la mine? Asta trebuia sa inteleg din tot ce-ai scris?
Aaaaaa si ... MULTUMESC, maimuta!

verbiaj. spunea...

salutam revenirea :)

emilgherghe spunea...

esti binevenita oricand, oana.
merci de melodie :)

OANA DESPA spunea...

@ alex:
Nu l-am aruncat. Nu stiu doar ce am facut cu el. :)
@ verbiaj, merci. E, deocamdata, pasagera. Deja vad ca fosta mea adresa se schimba de la minut la minut. Nu stiu cine a luat-o. Sper s-o stapaneasca sanatos. :)
@emil: merci. :)

Alexa spunea...

Ah, multumesc pentru melodie!

emilgherghe spunea...

oana a meritat sa faci lobby pentru prietena ta, ioana!