Faceți căutări pe acest blog

vineri, 6 iunie 2008

CE VRAU EU SA MA FAC CAND O SA FIU MARE

Deci, m-am decis. Stiu ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare. Lingator al propriilor scuipati. Am constatat eu din experienta proprie si personala, directa si nealterata ca aceasta este cheia succesului. Nu-ti trebuie nimic altceva, nici scoala, nici cultura, nici experienta. E atat de usor si atat de la indemana incat ma crucesc ca nu m-am prins pana la ora asta.

Ma gandesc ce gust poate avea un scuipat pe care-l ingurgitezi dupa vreo cateva ore? Dar dupa cateva saptamani? Cum se altereaza el in contactul cu ceilalti sau cu alte lucruri la fel de scârboase? Credeti ca are alta aroma daca pica pe un obraz parfumat?

Nu m-au enervat niciodata oamenii care ling unde scuipa si care isi fac in acelasi timp treaba. Fiecare e liber sa traiasca in mizeria care-i place, atata vreme cat nu-i deranjeaza pe ceilalti. Cand insa "job"-ul lor incepe sa produca efecte colaterale, situatia se schimba.

Deci, trebuie sa ma fac lingator de scuipati, am zis. Numai ca nu stiu nici sa vars si nici sa-nghit. Ce ne facem fetelor?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Să ştii că pentru asta ai nevoie de antrenament! :-)

Anonim spunea...

Pai ai nevoie de antrenament, dar cum ei lucreaza toti si ling la taticul Voiculescu si invata de la maestri Ciutacu, Cristoiu, Gadea etc. si isi aduc in mod activ si permanent contributia personala la imbunatatirea tehnicii de lingere, chiar nu-i greu. Unde mai pui ca si pana acum au facut o gramada de antrenament.

Unknown spunea...

ca bine zici! "lingatorul de scuipat" este deja un trendsetter. curand o sa devina un stil de viata, o conditie de necesara bunei desfasurari a activitatii de zi cu zi, o sa faca, (daca nu cumva deja e) by default in fisa postului. Am zis! Alina Nasta

Anonim spunea...

Deci, trebuie sa ma fac lingator de scuipati, am zis. Numai ca nu stiu nici sa vars si nici sa-nghit. Ce ne facem fetelor?


......................

. cita poezie.......

Anonim spunea...

. eu tocmai m-am ridicat de la masa copioasa a zilei si hop aici la articolul cu linsul scuipatilor ........

Anonim spunea...

. eu tocmai m-am ridicat de la masa copioasa a zilei si hop aici la articolul cu linsul scuipatilor ........

Anonim spunea...

. dar de ce sa lingi scuipati?
. mai iei microbii si de pe jos

. roaga mai bine sa te scuipe direct in gura!

Anonim spunea...

Oana esti suparata pe mine!