Faceți căutări pe acest blog

duminică, 4 octombrie 2009

EU SI NOI

EU a fost mereu o fiinta imposibila, aroganta, nesuferita, asociala si absolut lipsita de inteles. Nu i-a fost necunoscuta ambitia singulara si nici indarjirea de a merge la capat in planuri mari, consturite poate pentru teluri prea mici. EU a visat in fiecare zi iar visele-i rareori au devenit realitate. Uneori lupta pentru ele a fost atat de grea si nedreapta ca victoria nu mai avea niciun gust.

De atata alergatura prin viata asta, EU a obosit intr-o zi atat de tare incat se plictisise de propria-i persoana.





Moon River - Audrey Hepburn
Asculta mai multe audio Muzica

Iar cand EU ajunsese atat de in starea aia, a devenit NOI. Lucrurile extraordinare ti se intampla in viata fara sa le astepti si sa le programezi.

La inceput, NOI nu a insemnat mare lucru. EU manca mai mult si a luat mici proportii, nesemnificative. Apoi, cand, teoretic, toate lucrurile ar fi trebuit sa fie mai usoare pentr NOI, hazardul era cat pe ce sa ne transforme iar pe NOI in EU.

De atunci a trecut ceva vreme. NOI a fost un concept cu urcusuri si coborasuri, de negasit in cartile de specialitate si bun de cercetat. Dincolo de obsesiile, sperantele, renuntarile si frustrarile avute, EU realizeaza in fiecare zi ca NOI nu mai inseamna EU. Inima care-i bate in pantece are propria personalitate si vointa. E micuta si lipsita de aparare, greu de inteles, dar cu propria viata.





Charles Aznavour - She
Asculta mai multe audio Muzica

Niciodata lui EU nu i-a fost mai greu sa scrie despre ceva decat ii este acum. Si crede ferm ca la mijloc nu sunt doar superstitii nebune, ci o inexplicabila vina.

Sunt multe lucruri pe care le-am primit in viata ca pe un DAT. Lumea de azi, imprastiata virtual si in deplina miscare, e parca mai predispusa de a face greseli fata de cei care inca nu pot sa se exprime. Daca ma va condamna candva pentru ca nu i-as fi pastrat intimitatea? - ma obsedeaza constant aceasta idee.

Nu cred ca voi mai vorbi vreodata despre NOI. Vreau doar sa mai spun ca am inteles, in sfarsit, ca niciodata nu am fost EU pana n-am ajuns sa fiu NOI.

9 comentarii:

emma zeicescu spunea...

Draga EU...ai scris superb despre NOI..incat si NOI cred ca i-ar placea sa iti suna ...Bavo, mami! Arati superb si ma bucur sa vad in ochii tai atata fericire :)Nu ne cunoastem noi prea bine ...dar trebuia sa scriu comentariul asta :D

o picătură spunea...

wow și tu, brutus? felicitări și să ai grijă de voi doi. te pup

simona gherghe spunea...

minunat, oana:) sa te bucuri de "noi"!

mediartys spunea...

sanatate si all the best! Mihu te saluta din Romania, daca ai timp si chef baga-mi blogul la tine pls.
www.mediartys.blogspot.com

alina spunea...

EU stiu sigur ca mi-ar fi placut ca mama mea sa fi scris despre NOI cand eram inca doar UNA.
Felicitari pentru text! :)

miki spunea...

sunt de acord cu alina. lucrurile delicioase sunt delicioase pentru oricine. chiar si pentru jumatatea mai mica din "NOI". garantat! si o sa ii mai placa si reactiile starnitela comentarii. ca are gene de om de televiziune, iar oamenilor de televiziune le place audienta :)

multe multe multe multe felicitari!

OANA DESPA spunea...

@ emma: multumesc! niciodata nu cunosti oamenii cu adevarat. poti avea senzatia ca-i stii foarte bine si sa ai surprize, asa cum si reciproca e valabila. :)

@ o picatura: da, pana si eu.

@ simona: multumesc!

@ ideartys: salutari si lui Mihu. o sa umblu la blogroll in curand.

@ alina: vezi tu, eu fac parte din categoria celor carora nu le-ar fi placut.... asta e motivul pentru care e atat de greu sa stii ce ar trebui sa faci.

@miki: daca are gene nu inseamna ca va face asta sau ca-i va placea. eu am avut de inginer si....

Mister Chocolate spunea...

felicitari sincere! sincer, m-ai luat prin (mare) surprindere, dar surpriza este superba. ca si... mamica :)

House Builder in Romania spunea...

Draga Oana,
Astazi e ziua mea. De ziua mea, nu organizez petreceri mondene si nici nu dau muzica la maxim. Ma abandonez in bratele celor doua farame din mine si, de-mi raman secunde, visez cu ochii deschisi. Revad intamplarile copilariei si rad, si plang, si pot sta nemiscata pe un colt de canapea pentru ore intregi, pana simt ca am retrait to ce trebuia retrait.
Astazi, de ziua mea, mi s-a facut dor de tine. I-am spus dorul mamei si mama s-a intors inspre mine si cu surprindere a zis: <> Daca n-ar fi fost mama si ziua mea, n-as fi citit niciodata despre NOI.
V-as dori sa aveti grija una de cealalta, dar nu pot, pentru ca voi sunteti una si aceeasi...