Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 noiembrie 2009

DE CE NU VOTEZ IN TURUL AL DOILEA

Basescu n-are decat sa fie presedintele Romaniei inca cinci ani, n-o sa mai fie niciodata presedintele meu, un simplu roman. Geoana nu ma intereseaza. Din principiu. Din nefericire pentru el, mintea mea nu poate face diferenta intre partidul lui si comunisti, nici la 20 de ani de la Revolutie. Probabil ca fac parte din acea categorie de oameni care nici peste 80 de ani nu vor scapa de amintirea estompata a sfarsitului anilor '80 si nu ii voi aproba niciodata.

Asa ca nu am de ce sa votez in al doilea tur. Nu pot vota PENTRU, asa ca nu voi vota nici IMPOTRIVA.

La implinirea cincinalului Basescu, pot spune, ca eu, personal, n-am castigat nimic si nici nu pot sa spun ca mini-societatea in care ma invart s-a imbunatatit in vreun fel. Din contra. Ma simt inconjurata de impostori incompetenti, inculti si aroganti care ar face orice sa mai castige un centimentru de mini-putere. Pana la urma, totul seamana cu ceea ce se intampla in marea societate, nu in cea miniscula a mea.


Paradoxal, dezgustul pe care-l simt acum fata de tot are si un ceva bun in el. Ma gandesc ca poate, peste alti 20 de ani, o sa simt ca traiesc o viata libera intr-o tara in care valoarea si cei sapte ani de acasa vor fi adevaratele criterii de existenta. E adevarat, nu stiu cum se va numi tara in care voi face asta.

2 comentarii:

pantacruel spunea...

desi gandesc cam la fel, voi mege totusi la turul 2. la primul n-am fost si nu-mi pare rau. la al doilea voi participa insa, voi ma vota o data 'impotriva raului mai mic' (din mintea mea) - aceeasi piesa pe care o tot jucam de la revolutie incoace intr-o tara care incepe sa insemne din ce in ce mai putin pentru (unii) dintre romani.

Lucian - Attila Blaga spunea...

e trist ca dupa 20 de ani, acelasi FSN ne este singura optiune. daca majoritatea asta a vrut, asta va primi, ii voi vota pe amandoi, sa nu discriminez.