Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 decembrie 2008

TRAIM INTR-O TARA

1. In care toti coruptii nedovediti ajung in Parlament, ca le merge mintea si le permite legea sa aleaga colegiile bune, de la Cucuietii din Deal unde sintagma DNA nu a ajuns.
2. In care partidul de pe locul doi are sanse sa ia mai multe mandate decat ala de pe locul 1, ca asa e la redistribuire.
3. In care un baiat Hubert Ştefan Thuma de care eu nu am auzit niciodata - poate sunt eu inculta, dar nici google nu prea a auzit de el - reuseste sa castige mai multe voturi, doar cu 18 e adevarat, decat viitorul ex-premier al tarii, probabil viitor-tras-de-par paralamentar, singurul care i-a pus bete in roate domnului actual si viitor deja presedinte.


Cica asa e democratia. Am votat, dar acum imi pare rau. Imi pare rau ca legitimizez cea mai mare porcarie electorala din ultimii 20 de ani. Parerea mea.

UPDATE: Ma scuzati, am uitat de domnul care o sa voteze legile de la puscarie, asta este, cred, culmea democratiei.

7 comentarii:

meplusmyself spunea...

Tara nu e perfecta pentru ca oamenii care o populeaza nu sunt.
Sa nu iti para rau de ce ai facut, ci doar de ce nu ai apucat inca sa faci ;)

OANA DESPA spunea...

nu-mi pare rau, cum sa-mi para rau. dar sunt chestiuni pe care logica mea nu le intelege. atat.

OANA DESPA spunea...

de asta-mi pare rau, ca logica mea e electoral ilogica.

Anonim spunea...

Culmea competitiei: sa concurezi de unul singur si sa iesi pe locul doi...Se aplica si la noi, doar ca invers - ala de pe 2 castiga. "Votati omul, nu lista". Aiurea. Uninominalul ala ridicat in slavi unde e? L-au luat din slavi si au dat cu el de pamant facandu-l praf si pulbere. Incep sa cred ca sunt cetateanul turmentat. Si, din pacate, nu sunt singurul.

OANA DESPA spunea...

:))) eu deja ma IESPRIM ciudat. bine ca s-a TERMENAT. Da mi-e ca d-abia incepe....

Anonim spunea...

asta-i rautate in stare pura, oana...si ce-i daca va elabora proiecte de legi si va lua cuvantu de la bulau? va fi poate cel mai bun exemplu pentru ceea ce trebuie sa fie parlamentarului roman.

OANA DESPA spunea...

evident, parnaias. si ne mai intrebam de ce zic aia d-afara ca suntem o natie de hoti. :)))