Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 decembrie 2008

CU BLONDA LA PISICOLOG

MOTTO

La palat, 10 patrupede detinatoare de pedigree se vor inclina intotdeauna in fata unui maidanez. Sa ai succes trebuie doar sa fii altfel


M-am dus cu blonda la pisicolog, nu ca ar fi capatat vreo boala pisiceasca, ci pentru ca Gigi - baiatul ala cu par portocaliu - a intrat in randul lumii Capitaliste. Si-a luat buletin de Bucuresti si si-a schimbat numele, pe cale administrativa. Nu-l mai striga nimeni, cu exceptia mea, Gigi; a devenit Robin sau Robi, in functie de cat de grava e prostioara pe care o face. Cu aceasta importanta ocazie, blonda a ramas fara PET. Cealalta jumatate detinatoare a apartamentului in care locuieste a decis ca e periculos pentru pisica sa fie plod de blonda, asa ca s-a trecut pe el in acte drept stapan.

Blonda a ramas insa mama iubitoare care are grija ca baiatu' sa-si ia regulat vitaminele, sa scape si de ultimii puricei si sa mearga la doctor, pentru un program de revigorare. Asa se face ca intr-una din zilele tocmai trecute, in calitate de prietena de blonda si de nasa de pisic, am transportat cotoiu' la doctor.

- Te-ai trezit? Mergem?
- Mergem! 5 minute.....


Dupa 15 minute, ma prezint regulamentar cu Luluta in fata blocului blondei. Mamica grijulie coboara cu bebelu' transportat regulamentar intr-un recipient asortat. Fond verde asortat cu pisici.

- Unde-l punem?
- Lasa-l ca se duce singur....


Si se duce. Fix sub scaunul meu, se face ghem si nu spune nimic.

- O sa avem probleme.
- De ce? Nu il calc, nu ajung cu picioarele la el, nu face scandal, nu ne zgarie, e foarte bine unde sta.
- Trebuie sa fim atente cand coboram, sa nu fuga.
- Si daca fuge, ce? Poate vrea in libertate....
- Ti-arat eu tie libertate, ma omoara ala daca pierd pisica.....


Gigi, mult mai cerebral ca blonda. Ajungem la locul torturii, nu schiteaza nici-un gest. Demembram masina, scoatem motanul, ne prezentam la doamna doctor. In sala de asteptare, omor. Caini cu labutele lovite, pisici multe, cu parul lung si busite in bot, lenese, superioare si indiferente. Pana apare Gigi cand in cabinet incepe rumoarea stapaneasca......

- Vai ce pisic frumos, e maidanez?
- Da,
spune blonda jenata.
- Ce dragut din partea dumneavoastra. E asa frumos. E mai dragut ca a mea.....

A mea-ua o persana impecabila, deja geloasa pe intrus, facea figuri pisicesti dand din colt in colt.

- Domnisoara, luati astea, sunt vitamine pentru pisici mai mici. Sunt in garantie, sunt foarte bune....
- ( jenata, blonda ) Cat trebuie sa va dau pe ele?
- A, nimic, stati linistita, e asa de frumos.....


Gigi, baiatul despre care multi au zis ca-i cea mai urata pisica din lume, simte si el ce i se intampla, motiv pentru care cand ajunge pe masa taierii incepe sa zbiere ca din gura de sarpe.

- Din cauza ta face asa, imi zice blonda.
- A mea?
- Da, nu a mai facut asa pana ai venit tu cu el, cred ca vrea sa-l salvezi de injectie...
- Aiurea, a devenit vedeta, cu atatea moase in jurul lui......


Plecam, dupa o noua programare de tonifiere pisiceasca. Gigi intelege clar ce i se intampla, asa ca pana acasa crede de cuvinta sa-si de ochii peste cap intr-un mod cat se poate de felin. Am facut impresie si de data asta. Cred ca in acest ritm, pana la anu' o sa dam si autografe. Am decis amandoua ca, pentru a nu ne lua cineva pozitia tocmai castigata, programul de instruire pisiceasca, inceputa acum cateva zile cu dans artistic si vocalize, trebuie sa continue: Gigi, Jiji, Robin sau cum l-o mai chema pana saptamana viitoare trebuie sa invete sa danseze lasciv la bara.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dupa "Maradona din Carpati" si "Pavarotti din Banat" trebuia sa apara un "Garfield de Romania".

Si am ma aflat un lucru: la tine 5 minute sunt de fapt x5 minute, unde x=1, 2, 3... Bine ca a intarziat profa de "concurenta". Ce vremuri, Despa, ce vremuri!