Faceți căutări pe acest blog

duminică, 8 iunie 2008

MOBILIZARE

M-a ajuns lenea. :)). De cateva zile marele meu succes este ca reusesc sa nu fac nimic. Nu am nicio apasare sau vreo remuscare, nu ma fatai, nu ma gandesc si nici nu ma uit la vreun film extraordinar, nu ascult muzica, nu vreau sa conduc si nici sa ma uit in jurul meu. Nu ma provoaca nimic. Sunt ca si cum n-as fi.

Sa ma mobilizez? Nu vreau, desi ar trebui. Sa fac o lista lunga si colorata cu motivele pentru care ar trebui sa ma misc? Hm, e complicat!

Zic unii ca starea mea de detasare ar fi extraordinara. Zic eu ca se insala.

Nu stiu cum as putea sa-mi dau singura un sut in partea dorsala, dar, daca nu ma trezesc in cateva ore, ma bag in sedinta si-mi dau singura o amenda. USTURATOARE! :))

Cand ti se da ceva, trebuie sa faci un efort sa iti bagi singur ceva-ul in traista; cand te ineci ca rromul(!!!) la mal, inseamna ca esti chiar un prost, unul nediscriminat.

9 comentarii:

Anonim spunea...

"sa-mi dau singura un sut in partea dorsala"
Incerc sa-mi imaginez :D

o picătură spunea...

moaaaamăăă...vreau şi eu să te văd cum eşti leneşă. mă tot chinui dar nu reuşesc să-mi închipui

emilgherghe spunea...

ce faci tu !?... e lucru bun ... asa ca ... si lenea are partea ei :)
sa insemne ca ia grija de tine?

Anonim spunea...

ce tampenii! ce figuri de stil trase de par! ce stil prolix!
si inca o chestie, draguta - "partea dorsala" de care zici matale se cheama pe la noi prin popor "cur". E mai simplu, mai elegant!

Anonim spunea...

. totul pica din cer!

. cine sta pe loc ii cade pe linga mina, cine alearga prinde!

Anonim spunea...

mesaj pentru anonymous:

DORSÁL ~ă (~i, ~e) 1) Care ţine de spate; propriu spatelui;

. cine vede in loc de spate numai cur pina acolo ii ajunge creierul!

. stiti, animalele vad numai curul oamenilor iar oamenii vad si spatele

. ia vezi draga anonymous unde te incadrezi daca ochii tai ajung numai la iesire din spate a produselor metabolice

Anonim spunea...

Ah, draga Viorica, sunt surprins cata inteligenta zace in tine! Si ce spirit de profesoara de romana prafuita!
Anyway stilul tau e la fel de tras de par ca al Oanei!

OANA DESPA spunea...

domnule sincer anonim,

nu va inteleg frustrarea. nu tin cont decat de foarte putine pareri, de a dumneavoastra in niciun caz. efortul pe care-l faceti sa-mi numarati si cantariti cuvintele este absolut inutil. nu va schimba nimic din ceea ce e aici. :) va sfatuiesc, pentru a nu va mai pierde vremea, sa schimbati blogul. gasiti dumneavoastra o telecomanda virtuala pe undeva.

Anonim spunea...

Deci telecomanda virtuala! Ahhhhh! M-ai atins drept in inima cu o expresie atat de inspirata!