Faceți căutări pe acest blog

vineri, 29 august 2008

SUNT O LIBARCA. VREI SA MA CUNOSTI?

MOTTO:

LIBÁRCĂ, libărci, s.f. Gândac de noapte din ordinul ortopterelor, de culoare brună-roşcată, care trăieşte mai ales prin bucătării.

DEX '98


"Buna seara, sunt o libarCA CU chelie. Mi-ar fi placut sa am plete, CA COlegu' cu care impart o masa cu eSpunere, si nu doar sa pozez in gigolo de Dambovita, sa tai capete si sa le pun la loc. Hm, cateodata o fac.... Cu masura, sa nu se intoarca impotriva mea, poti sa stii vreodata unde ajung oamenii? Am nivel si ma dau deontolog. Ma invart in cercurile bune, alea cu sange albastru, si ma laud cu asta, ce naiba, pana si clasa se invata, nu clasa trenului, ci aia sociala. E greu oare sa fii print sau magnat? E acelasi fas, tot o libarca. Ti-am intrat in bucatarie acum 20 de ani, nu m-ai vazut? Mai foloseste, fato, si tu aparatul ala care se cheama aragaz si poate o sa ma gasesti sa ne imprietenim....."

Cineva m-a intrebat, mirat cred eu, daca acum, la atatia ani, am descoperit si eu aceasta Romanie personala. I-am raspuns, sincer, ca nu stiu, probabil.... Nu stiu daca am fost norocoasa sau nu, cum mi s-a spus.... Probabil ca timpul va lucra cumva pentru sau impotriva mea, si, cu siguranta, o sa vad.
In seara asta, mi-am cercetat bucataria constiintei de libarci. N-am gasit, din fericire, niciuna... Nu stiu daca o sa pot vreodata sa omor o fiinta, indiferent cat de infecta, caratoare de microbi sau mesaje, promit ca o sa le pastrez drept dovada pentru viitorime... Sa faca istoria insectar marsav din ele.




Cristi Paturca - Imnul Golanilor
Asculta mai multe audio Muzica »

3 comentarii:

Mister Chocolate spunea...

"odată am ucis... o vrabie
am tras cu praştia-n ea
şi-am lovit-o..."
asta mi-a venit să fredonez după ce ţi-am citit ultima postare :)
ce mai faci? nu ai mai trecut în vizită...

Mister Chocolate spunea...

are you still there? sau ai plecat la.. Roma? :)

OANA DESPA spunea...

sunt. :)