Faceți căutări pe acest blog

vineri, 5 decembrie 2008

SA CREZI...

- Ce-ti aduce mosul?
- Mosul? Care mos?
- Mosul cu ghetutele....
- A, nu cred ca am fost prea cuminte. Niciodata nu sunt suficient. Vine azi?
- Tu, de fapt, nu esti niciodata rea, esti doar altfel....


Nu-mi plac zilele de nastere, "La multi ani!"-urile, pupaturile, complezenta, cadourile si viata ca un kitsch. Nu-mi plac lucrurile care se fac doar pentru ca trebuie; am reguli pe care nu le are toata lumea, dar care le intrec pe cele ale tuturor; am invatat sa dau, nu ca sa primesc ceva in schimb; am invatat sa ma bucur ca dau si nu prea stiu sa arat ca ma bucur atunci cand primesc. Am invatat sa cred. In mine si in ceilalti.

Cand crezi nu ai nevoie de dovezi; asa ca, daca in seara asta ghetutele mele sau ale tale vor ramane goale, nu fi trist. Mos Nicolae nu a murit. Am crescut doar si pe lista lui de prioritati sunt copiii mai mici. Vei simti insa ca cineva se gandeste la tine. Daca nu va fi nimeni, atunci sa stii ca o sa fiu sigur eu. :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Asa e...am crescut mari si trebuie sa lasam loc copiilor, care cred mai mult ca noi.

Nu conteaza daca sunt goale ghetutele, atat timp cat stii ca cineva se gandeste la tine.

Daca daruiesti pentru fapta in sine, n-ai cum sa nu te simti bine!

OANA DESPA spunea...

eu cred ca un copil. :)

Alexa spunea...

Offf, iar te alinţi!

MihaelaDespa spunea...

ce dragut...mi'e dor de oana asta care a scris aici...mie nu mi s'au umplut ghetutele:( pupa pe buni maine si la multi ani lui tataie...am primit mesajul anei..foarte calduros!pip

Anonim spunea...

Cum Dumnezeu iarta pacatele tuturor casa si Mos Craciun aduce cadouri chiar si celor are au fost rai.