Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 mai 2009

LISTE

Viata e un plan neprevazut. Traim facand scheme si emitand ipoteze, ne inchipuim ce ar fi daca si cum ar fi sa, ne aruncam in valtoarea trairii de zi cu zi si speram. Uneori sperantele se numesc vise, alteori capata aparent nuante de certitudine. Incercam pentru ca trebuie, trebuie sa vrem; arareori se-ntampla ca planurile sa se transforme in realitate. De cele mai multe ori, ele raman amintiri neintamplate vreodata.

Ce ar fi daca nu am mai vrea nimic, daca am lua viata asa cum ea vine, fara asteptari, fara vise? Ne-am bucura oare de orice mica implinire sau am ajunge captivi in micimea propriului eu?

Intotdeauna am sperat si am visat. Mai devreme sau mai tarziu, planurile mele cele mai mari au devenit realitate. Am fost, poate, o norocoasa. Pretul platit pentru ele a reusit sa-mi estompeze insa bucuria....

Le-am bifat la realizari si am mers mai departe. Mi-am schimbat pretentiile, viziunile, viata, mi-am schimbat listele de prioritati.
Fiecare lista are insa nebunia si nelinistea ei, indiferent ce ar fi pe ea. Toate au aceeasi poveste.... Aceeasi pasiune si tot atat de multa munca...

Nu stiu cate voi bifa din nou, pentru ca, indiferent cate pauze am, mereu, undeva am o lista. Stiu ca merita sa incerc.... Daca n-as face-o, as trai cu false amintiri ale unor proprii completari neincercate inca.

4 comentarii:

Laura Ion spunea...

Da. Lista şi Liniştea. Dinaintea sau de după transcrierea ei pe foaia de papyrus a zilei de 4 mai?
... Liste ning dinspre visurile rămase neatinse de carbonul care le-ar fi desenat devenirea, ştergându-le numele, dar păstrându-le sinele

Mister Chocolate spunea...

mi se intampla trist de des in ultima vreme sa arunc, nevoit, la cos toate dorintele si visurile de mult sperate sau asteptate incat sincer imi e aiurea sa mai imi fac altele... oricum, recomand the bucket list, macar pentru cresterea de moral oferita :)
cat despre recenta-ti subtilitate, mi-a placut tare :)

OANA DESPA spunea...

Va multumesc amandurora.

ocserver spunea...

ai spus un mare adevar: undeva ai o lista.... keep the faith, lista aia e lucrul cel mai important... face bine la optimism si la dispozitia mentala: ai o lista...