Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 6 ianuarie 2010

EA SI EU

De 10 zile nu mai suntem NOI. Am devenit EA si EU. Ne-a adus-o Mosul, mai devreme decat era programata, in a doua zi de Craciun. Toti spun ca seamana leit cu mine. E cred ca seamana leit cu EA. Am argumente solide pentru asta.

In primul rand mananca. Eu nu mananc nici acum, la atat de multi ani.
Apoi, doarme. Atat de mult ca uneori imi vine sa o scol din somn, ca doarme prea mult. Eu si somnul nu prea avem nimic in comun.
Are par. Eu am fost cheala pana la un an. Cheala, cheala.
E mult mai precoce decat am fost eu - i-a cazut buricul la 4 zile, deja se intoarce de pe o parte pe alta, isi tine capul cand se enervaza, vorbste deja in felul ei chitait, rade si se stramba.
Are multi prieteni si e foarte comunicativa - exact opusul meu.

In rest? Suntem aceeasi zodie si avem acelasi ascendent,suntem amandoua mici si ne place sa facem mutrite.




Evident, Eva e cel mai frumos copil din lume si, evident, e a mea. Pardon, a noastra.

22 de comentarii:

Nadina Campean spunea...

nu-mi dau seama cu cine seamana dar este foarte, foarte frumoasa! sa traiasca si sa creasca mare micuta Zuzi! :)

roxana toma spunea...

sunteti frumoase! doua printese roz! ma bucur pentru voi si sa ne vedem cu bine, in parc!

Nicoleta Țintea spunea...

Dragă Eva bine ai venit în lumea noastră....Aşteptăm să te vedem cât mai curând...

Poate aşa decidem cu cine semeni...cu mami sau cu tati!

http://simonagherghe.blogspot.com spunea...

in poza asta, cu tine cand te enervezi in redactie:))

Anonim spunea...

cea mai frumoasa papusica! si cuminte! :)

pantacruel spunea...

sa-ti traiasca fetita, oana! felicitari si la multi ani!

Mister Chocolate spunea...

sa iti (pardon, va) traiasca, sa fie frumoasa, norocoasa, sanatoasa si ferita de probleme :)

andra spunea...

comentariul anonim e al meu, nu stiu de ce nu s-a salvat numele. asata ca sa stie eva care sunt fanii ei ::)))

Elena spunea...

Sa va traiasca si sa va bucurati de ea! ;)

Mihaela_birla spunea...

Este superba! Mica printesa!

Claudiu MINEA spunea...

Felicitari, Oana! Ai o mica comoara... :)

florentin spunea...

Sa va traiasca, sa fie frumoasa si sanatoasa si sa prinda o Romanie... normala !

Andree spunea...

Eva sa cresti mare si sa fi cuminte !

innuenda spunea...

Oh, să-ți trăiască puiul!:)

Laura Ion spunea...

Sa fiti sanatoase, sa va bucurati de frumusete, tihna, armonie, sa fiti fericite, implinite prin zambetul fiecarei zile!

Cos spunea...

Evident...imi cer scuze si oficial. Stii tu de ce.

namtigari spunea...

nu e nici "noi"
nici "ea si eu"
e pur si simplu o bucatica mica si gingase din tine

magdaciobanu spunea...

Sa va traiasca, sa creasca mare,sanatoasa,frumoasa,desteapta,norocoasa,sa fie fericita. Este o minune si va doresc din suflet sa va aduca numai bucurii. Doamne ajuta! http://magdaciobanu.wordpress.com/

Doar Libertate spunea...

Să vă trăiască şi să fiţi fericiţi :)

Retete de prajituri spunea...

Felicitari!

Virtualkid spunea...

frumos dar de Craciun!

Olivia spunea...

Salutare suflete frumoase!
Abia azi am descoperit blogul acesta, plutind in deriva pe net.
Permiteti-mi sa va urez sanatate, fericire, pace in suflete si in casa, spor la crescut si la descoperit lucruri noi (da, mami, asta e valabila si pt tine!), iubire muuuulta-muuuulta, pofta de viata si Dumnezeu sa va fie alaturi pe drumul vietii!
Si nu uita, Mami, ca ea v-a ales pe voi si nu voi pe ea!
:)))
Pupici si o viata insorita,
Olivia