Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 19 noiembrie 2008

BANII N-ADUC FERICIREA

Azi am aflat ca Luluta imbatraneste iar vestea m-a trimis direct in depresie... financiara.

La pranz am fost amandoua la revizie. Cucoana s-a ales, pe langa preconizatele filtre si uleiuri, cu frane noi si cu o reprogramare la lifting de nu stiu ce role si curele saptamana viitoare; eu mi-am reviziuit bugetul, planurile de vacanta si starea psihica.

Cand am ajuns acolo, am vazut ca filtrele aveau reducere si speram sa-i iau Lulutei macar o cizma de iarna din banii astfel economisiti. Cand am plecat nu mai aveam niciun ban in protofel si deja o linie de creditare ipotetica deschisa la prieteni sa-i achit cocoanei amenajarile interioare viitoare.

Care e partea buna in toata afacerea? Pai am aflat ca masina mea nu a avut nevoie timp de 3 ani jumate si aproape 80 de mii de kilometri de nimic in afara de filtre si ulei. Cica asta e de bine.

Cat despre restul.... le gasim noi o solutie. :)

2 comentarii:

MihaelaDespa spunea...

cum adica "mi-am revizuit planurile de vacanta" ????

OANA DESPA spunea...

pai acum sunt reviziuite. :P. sunt aceleasi, dar revizuite. :))