Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 noiembrie 2008

PONTURI DE PARCARE

Mai intai va anunt ca masinile se ridica dupa program clar stabilit, ce credeti ca in meseria asta treaba nu e bine organizata? Asadar, in sectorul 6, Melitia Ridicarii functioneaza cu succes intre 8 dimineata si 8 seara in cursul saptamanii, adica de luni pana vineri, si are program redus in weekend, de la 8 la 14.

Acestea fiind spune, iata ce va propun.

PONTUL 1

1. Veniti acasa doar dupa 8 seara si plecati inainte de 8 dimineata. ( Pont suplimentar - melitia face cam 15 minute pana la locul faptii, asa ca puteti dormi linistiti inca 5 minute suplimentare. La opt si 15 sa nu mai fiti insa de gasit.

2. Daca veniti mai devreme, parcati linstiti in locul interzis, dar asigurati-va ca aveti la dumneavoastra REBUS, o carte de citit, cartofi de curatat sau orice obiect care v-ar putea destinde si de care v-ati putea repede debarasa. Daca vedeti ceva suspect, fugiti cat va tin rotile si mai veniti inapoi abia dupa orele 20.

3. Daca vreti sa dormiti mai mult dimineata si ati parcat unde nu trebuie, solutia e simpla. Puneti ceasul sa sune, va dati jos din pat, sus in toale, jos din bloc si sus in masina. Panditi pe unul care se duce la serviciu matinal si-i furati locul. Dupa aceasta procedura, puteti dormi linistiti....Pentru cei carora le fuge somnul usor, n-am solutii. Eu mi-am pus memento la 8, pe toate telefoanele, mai putin pe ala fix. Ma trezesc, ma gandesc unde am parcat si, daca am vreo problema, pac aplic procedura 3.

PONTUL 2

Daca nu va deranjeaza sa schimbati ultimele variante de " du-te-n..., fir'ai... sau Pepuse M...." cu vecinii, va puteti incerca norocul pe stradute. Aici functioneaza, cu succes, tripticele din Militari, Drumul Taberei si alte zone afectate. Iti lasi masina fara frana de mana trasa si nebagata in viteza, ca urmatorul sa-si poate face loc. E ceva de genul asta.......



Singurul risc e ca puteti ajunge in seara asta in Drumul Taberei si sa plecati maine din Militari.

PONTUL 3

Presupune investigatie. Identificati un supermarket cu parcare subterana in apropierea locuintei. Astia nu dau voie parcarii pe timp de noapte la ei, dar incercati o intelegere cu paznicul si poate va iese ceva. Eu n-am avut succes, dar mai incerc. La supermarketul de la 1 km distanta de casa, mi-au dat pas; mai am vreo cateva pe autostrada. Daca ma accepta, impusc doi iepuri. Nu ma mai doare capul cu parcarea si ma apuc si de jogging. 5 kilometri pe zi m-ar tine in forma......

PONTUL 4

Ideea mi-a venit azi cand am constatat fara stupoare ca liftul nu merge iar. Daca tot a devenit ceva frecvent si nu exista sanse reale sa fie reparat, o sa propun la administratie sa ia unul putin mai mare. Iau lectii de urcat cateva trepte cu Luluta si o garez cu succes la un etaj superior. I-am amenajat deja loc pe hol si o trec si la intretinere, sa nu existe vorbe.

Acestea fiind spune, va doresc la cat mai multe parcari! :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Excelent ghid! Si nu e singurul din acest blog. Uite asa mai adaug ceva in lista de favorite pe langa Discovery Channel si altele.

Anonim spunea...

Mda...cu lulutza iti permiti parcarea in casa scarilor...da daca esti smecheru de ferentari cu echivalenta in cluj, de marasti groapa, si ti-ai luat ditamai audi A8 din 90, in rate mai mari ca salariu, pe principiu "ce-i pe mine-i si-n dulap", ce te faci?

OANA DESPA spunea...

andrei - multumesc.

cum ce sa faci? ce-i pe tine-i si-n dulap. aici se afla raspunsul....