Faceți căutări pe acest blog

vineri, 7 noiembrie 2008

GAGAMITA RELOADED

Politica e ochiul dracului, nu mai am nicio indoiala. In asta seara, va fi in ailalta seara cand voi fi terminat eu de scris, ma manca undeva si, in loc sa dorm, asa cum bine mi-ar fi fost, ma apuc sa fac politica cu vara'meu pe mess. Eu aici, el acolo. Adica eu la Bucuresti, capitala Romaniei, el la Muenchen, capitala landului nu stiu care; ba stiu, dar sa zic bavaria, nu-mi vine, ca suna a bere si la ora asta par alcoolista, sa zic bayern, nu le am cu fotbalul, asa ca mai bine ma abtin. Deci, ne apucam de politica. Incepe el, ca e mai in tema ca mine.

- Ai vazut cum fac aia campanie la Bucuresti? Se intalnesc cu administratorii de blocuri in secret si fac excursii cu pensionarii la manastiri. Te bagi?
- Nu-s in target, n-am pensie.
- Eu m-as baga in locul tau. M-as duce la o manastire in Franta, crezi ca fac astia excursie pentru mine?
- Mai taci, tu nici nu stii cine candideaza la tine si o dai prin araturi. Votezi? Ca eu votez....
- Votez, da nu stiu cu cine. Cine candideaza la noi?


La ei? Pardon, la noi? ( Am vazut eu un slogan EI cu EI si NOI cu VOI, nu mai stiu la ce partid, si ma tot gandesc daca nu promoveaza relatiile alea, celelalte. De ce sa nu fie EI cu ELE?) In fine, la noi, la toti, in diaspora, habar nu aveam cine vrea sa ne reprezinte, asa ca apelez la colegu' google si descoperim.....


Mai intai dam de PSD. Stirea, adunata dintr-un ziar ne zice clar: unul dintre candidati sta la Andora, langa Genoa, mare presedinte de Comitii nationale din strainatate. Apropitar de sala de fitznes.

- Bun, zice vara-meu. Asta e bun. Poate da si el un abonament moca.
- Si cum te duci acolo?
- Pai sa dea si beletu' de autobuz.....


Ne continuam cautarea. Dam de PDL. Astia, frate, iuropenizati pana-n maduva oaselor. La Camera cantindeaza WILLIAM, pe numele mic, si BRANZA, pe numele mare, iar la Senat, in tandem, RICEARD - da, RICEARD, VIOREL SI BADEA, nu trei, ci unul cu toate aceste nume. In fata unei astfel de oferte, il las mut. Mai gangureste ceva de genul:

- Pe William nu-l votez, ca a fost si la Ploiesti si n-a facut nimic.....
- Bine ma, dar daca iti da excursia?
- Hm, mai vedem.....


Si mergem la PNL. Cap de lista idolul tuturor tesatoarelor vreodata nascute, el insusi, Petre Roman.

- Ihi? Ce zici?
- Nu vreau bani, nu vreau valuta, vreau ca ......
- Deci... cu el?
- Auzi? Crezi ca am fost vreodata la Apaca pe statu' de plata?


Trecem la PRM. Aici, domnul Ilascu e primu' la colegiu Ieuropa.

_ Bai, daca ma lasa sa-l ascult pe Vadim fo' doua ore debitand, poate ma convinge.....

Nu mai continuam, ca sunt altii in familie care ar putea vota cu minoritatile, nu ne bagam pe felia lor. Cu ce a ramas vara'meu dupa asta? Pai sa repetam. Cu o excursie in Franta, platita de baietii lui Shakespeare, Riceard si William de la PDLu', unde-l va avea de ascultat pe Tribun insusi, cu un abonament de fitznes, cu transport inclus si cu altceva decat banii si valuta lu' nea Petrica.

Eu cred ca iese bine dupa alegerile astea. Nu mi-a zis cui da votu' nici picat cu ceara virtuala transmisa pe mess, dar cred io asa in mintea mea ca se duce spre Riceard. E neaos frate, mai neaos ca Gagamita, sa mor!